Zarabiara.pl
Panel logowania
Mamy obecnie aktywnych
2 321

użytkowników

SERWIS FANPAGE
Dowody wypłat Statystyki FAQ Kontakt

Działamy od

Nasi użytkownicy wykonali

Wypłaciliśmy już

TOP 10 AKTYWNYCH DZISIAJ

1.
alfa79
77 wymian
2.
niulaaa
75 wymian
3.
kiniaaa1306
75 wymian
4.
slawomir
75 wymian
5.
tadekkania
73 wymiany
6.
zbkra
72 wymiany
7.
sqqs00
70 wymian
8.
batman1987
70 wymian
9.
niuniek01
70 wymian
10.
minis1
70 wymian

Partnerzy

FAQ

1) [Na wstępie] Po pierwsze...
należy zapoznać się z Regulaminem Serwisu
2) [Punkty] Punkty "znikają" z mojego Konta, a nie wiem dlaczego?
Punkty nie znikają. Jeżeli nie zostały przez Ciebie wymienione na pieniądze, to znaczy, że jako Reklamodawca posiadasz dodaną i aktywną Usługę (stronę, banner, zadanie). To znaczy, że każdy Użytkownik (jako Odbiorca) może ją wyświetlić, kliknąć, polubić, udostępnić, wykonać itd. (w zależności od Usługi). Wówczas pobierana zostaje z Twojego Konta odpowiednia ilość punktów (ustalana przez Ciebie podczas dodawania Usługi) i jej część jest przekazywana Odbiorcy (wykonawcy Usługi).
3) [Punkty] Dlaczego za wykonanie mojej Usługi Wykonawca otrzymuje połowę punktów jakie przeznaczyłem/am?
Ponieważ druga połowa jest prowizją dla Serwisu, z której się utrzymuje.

Przykład: Reklamodawca dodaje stronę, której koszt wyświetlenia (CPC) ustalił jako 500 punktów. Gdy Odbiorca wyświetli ją, otrzyma tym samym połowę, czyli 250 punktów, zaś drugą połowę otrzymuje Serwis w postaci prowizji.
4) [Pieniądze] Czekam na zleconą wypłatę już kilka dni, kiedy zostanie ona wykonana?
Zgodnie z Regulaminem Serwisu pkt. 3.10: "Zlecona wypłata jest realizowana przez Administrację w ciągu nie dłużej niż 60 dni od zlecenia."
5) [Pieniądze] Czekam na wypłatę dłużej niż "średni czas oczekiwania na wykonanie wypłaty po jej zleceniu" w dowodach wypłat.
Średni czas oczekiwania na wykonanie wypłaty po jej zleceniu jest oparty o dane z wykonanych wypłat i nie oznacza to, że Twoja wypłata zostanie zrealizowana dokładnie w takim samym czasie. Należy przejrzeć poszczególne wypłaty aby sprawdzić mniej więcej ile faktycznie pozostali Użytkownicy czekali na realizację ich wypłat.
6) [Pieniądze] Nie mogę zlecić kolejnej wypłaty, dlaczego?
Najczęstszym powodem braku możliwości zlecenia kolejnej wypłaty jest brak dodania dowodu wypłaty z poprzedniego zlecenia.

Aby to wykonać, sprawdź punkt 7) FAQ.
7) [Pieniądze] Jak poprawnie dodać dowód wypłaty
Aby poprawnie dodać dowód wypłaty, należy:

1. Zalogować się do swojego konta bankowego, lub konta PayPal (w zależności gdzie zleciłeś/aś zrealizowaną wypłatę).

2. Odnaleźć i otworzyć odpowiednią transakcję wypłaty tak, aby jej szczegóły były widoczne na ekranie.

3. Wykonać zrzut ekranu (nacisnąć klawisz Print Screen na klawiaturze).

4. Otworzyć dowolny edytor graficzny (np. MS Paint).

5. Wkleić (naciskająć klawisze Ctrl+V) do edytora zrzut ekranu.

6. Ukryć (np. poprzez zamalowanie) prywatne informacje o Tobie: dane osobowe, adres e-mail, numer konta bankowego (w przypadku przelewu bankowego), identyfikator transakcji (w przypadku PayPal). Natomiast zabronione jest ukrywanie Twojej nazwy Użytkownika, kwoty wypłaty, daty i opisu transakcji, a także danych osobowych nadawcy transakcji.

7. Przygotowany obraz zapisać jako plik obrazowy o rozszerzeniu .jpg, .jpeg, lub .png w dowolnym miejscu na komputerze.

8. Wejść na podstronę Dodaj dowód, wybrać zrealizowaną wypłatę i przesłać zapisany plik obrazowy z transakcją do tejże wypłaty.

Jeżeli Twój dowód nie będzie budzić żadnych zastrzeżeń, zostanie on zaakceptowany (w ciągu około 24 godzin) przez Administrację i wówczas będziesz mógł zlecić kolejną wypłatę. W przeciwnym wypadku dowód zostanie odrzucony i należy wtedy powtórzyć wszystkie kroki 1-8.

Nie akceptujemy dowodów wypłat, które:
- zostały źle wgrane (zamiast screena widnieje obrazek z napisem "Upload proof"), lub nie są screenem z transakcją
- są niewyraźne (obrazek za mały lub cały rozmazany)
- są skanem wydrukowanej transakcji
- są screenem skopiowanej do edytora tekstowego treści transakcji
- są screenem listu e-mail potwierdzającego transakcję
- mają ukrytą Twoją nazwę Użytkownika / kwotę / datę i opis transakcji
8) [Poleceni] Czy istnieje możliwość zakupu Poleconych?
Nie, nasz Serwis stawia na zdrową konkurencję, w której Użytkownicy muszą zdobywać Poleconych, poprzez umieszczanie swoich reflinków w Internecie oraz zachęcaniem do uczestnictwa w Serwisie. Opcja zakupu poleconych byłaby nieuczciwa wobec początkujących Użytkowników, których by na nią nie było stać.

Bannery Reklamowe
  • Wyświetleń: 18,255,663 Wejść: 5,193 Ostatnio: 13 godz. temu
  • Wyświetleń: 2,974,274 Wejść: 567 Ostatnio: 6 godz. temu
  • Wyświetleń: 85,608 Wejść: 26 Ostatnio: 14 godz. temu